Zoals je weet charter ik hoofdzakelijk voor Veenstra transport in Heeg , soms doe ik ook wat voor Allard Veenstra in het kermis vervoer , maar dat is niet zo vaak.
Veenstra is een topvervoerder die al bijna 100 jaar kwaliteit levert , dit komt door de goede samenwerking van alle lagen van het bedrijf , de ene is niet meer dan de ander , ook de directie is zeer laagdrempelig , de deur staat meestal open , en kun je je zegje doen .
De mensen zijn hier erg gemotiveerd die kunnen goed met hun verantwoording omgaan, , en ingrijpen van hogerhand bijna nooit nodig is , ook de chauffeurs zijn voorzien van nette bedrijfskleding , allemaal Nederlands en hoofdzakelijk Fries zijn goed gemotiveerd en zullen bij u klanten een goed visitekaartje afgeven , de meesten spreken de taal van het land waar ze vaak op rijden .
Ook moeten ze inspelen op nieuwe wetten en moeten digitaal ook meegaan , dit zijn vaak grote investeringen die buiten om ons om gaan .
Ook een pluspunt , over het algemeen ben ik te vroeg bij een klant , dit siert ook de planning , want als wij steeds te laat zijn zal de klant ook denken dat uw bedrijf nalatig is , tijd is tijd en afspraak is afspraak , wij hebben vele termin klanten en Jacobus en Eise weten het altijd zo in elkaar te zetten dat het heel heel soms een uurtje scheelt wat eigenlijk dus gewoon vakwerk is .
Dit is dus de reden dat deze machine in Heeg zo geolied loopt , respect voor elkaar , goed investering beleid , kan het , doen ze het , kan het niet dan niet , maar de positie van het personeel het geld , en de organisatie zal hier altijd voorop staan , loop denk ik 35 jaar met tussenpozen via uitzenburo's ,en de Vries Makkum een bedrijf waar ik bijna geboren ben .
Wat is het voordeel voor mij
* In overleg dingen kunnen doen
* Wordt normaal gevraagd niet, jij moet , zou jij ook zus of zo dat klinkt stuk aardiger
* Geld altijd op tijd
* Goede verantwoording in rekening opbouw , compleet met diesel toeslag
* Materiaal tip top , goede eigen werkplaats , als u niks meld kan er ook niks gemaakt
* mocht je stranden , laten ze jou niet stikken net als bij een gewone bevrachter , dit is een heel gerust gevoel .
Materiaal is ingericht op de hoogste veiligheidseisen , de huif opleggers die internationaal rijden zijn allemaal voorzien van schotten , dit heeft als voordeel als de lading schuift het tegen de kleppen schuift en niet op de weg belandt wat met ADR een groot voordeel is ,ook zijn deze opleggers voorzien van een schuifdak en tautliner zijkanten waar de gordijnen gemakkelijk van schuiven wat het werk veel lichter maakt .
Ook deze trailers zijn voor de gemiddelde korte crimi niet makkelijk te kraken , door de hoge zijschotten is het onmogelijk om in de trailer te kijken ook al heeft hij een maantje gemaakt , hij zal dan een trap mee moeten nemen om te kijken , daarom hebben wij ook vrij weinig maantjes in de trailers .